Beetje teleurgesteld in Zweden

11 juni 2019 - Karlstad, Zweden

Tja, het is toch niet wat ik ervan verwacht had ! Vol goede moed zijn Dinhjo en ik vanmiddag op pad vertrokken om al het moois te gaan ontdekken. Ik had een wandeling van 10 km uitgestippeld in de bossen in de omgeving van de camping, naar een natuurreservaat. Bij ons in Het Leen of in de Lembeekse bossen zou ik meer gezien hebben. Ik ben er niemand, en ook geen diertjes of mooie dingen tegengekomen. Nog geen konijn ! Alleen maar bomen, bomen en bomen. Ook rond het meer heb ik botgevangen. Ik dacht een wandeling langs het meer te kunnen maken, maar alles is in private handen. Alleen op de camping geraak je aan het water. Dan maar wat kiekjes genomen onderweg van Dinhjo en mijzelf en enkele mooie huisjes die we tegenkwamen. Het is hier nu ook sterk afgekoeld en beginnen regenen. Echt geen aangenaam weertje ! Het land van Ikea en Pipi Langkous overtreft mijn verwachtingen niet... Ik blijf hopen op mooie dingen ! Morgen naar Noorwegen, het land dat ik eigenlijk als bestemming heb uitgekozen ! Dan gaan we naar Gjövik, ten noordwesten van Oslo. Het is maar een korte rit, dus onderweg zeker stoppen als ik mooie dingen zie !

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ann de koker:
    11 juni 2019
    Wie weet welk moois zie je morgen sweetie? Enkel opletten vd trollen id bossen xx
  2. An:
    11 juni 2019
    Wel leuke huizen daar , zou zo eentje willen
    Hopelijk morgen veel beter
  3. Jeanine De Wilde:
    11 juni 2019
    t Zijn wel mooie foto's van jou en je dikke vriend ;-) Goeie trip morgen en hopelijk beter weer en.. meer te zien!
  4. Astrid:
    11 juni 2019
    Heeft Dihnjo dienen tweede foto getrokken? 😆 Op naar mooiere plekjes op je fantastische reis!
  5. Anita van hamme:
    11 juni 2019
    Je kan niet alles hebben en willen Liliane, een mooie hond en......
    Morgen is een andere dag, keep on smiling (imorgon ar en annan dag)
  6. Liliane De Wilde:
    11 juni 2019
    Ja, ik moet toegeven dat het toch redelijk creepy was zo alleen in het bos, ik heb toch een paar keren achter mij gekeken ! Moesten ze mij daar vermoorden, geen kat die mij zou vinden ! En ja, die huisjes zijn echt wel mooi, volledig in hout gemaakt (bouwpakket uit den Ikea ?). En de ramen en deuren draaien hier naar buiten open. Ik vroeg gisteren aan de jongen van de receptie waarom dat is en hij wist het zelf ook niet. En de regen is ondertussen gestopt !
  7. Luc Kluge:
    11 juni 2019
    Tja, het Leen en de Lembeekse bossen zijn natuurlijk top. Zelf was ik nog nooit in Scandinavië maar dit is wel spijtig dat je niets van dieren tegenkwam. Meer succes in Noorwegen hopelijk.
  8. Anita van hamme:
    11 juni 2019
    Liliane de deuren draaien naar buiten open voor (in de winter ) de sneeuw niet in je huis komt, en voor de brandveiligheid.
  9. Dirk Van Damme:
    Toch mooie foto's hoor !
  10. Ocho:
    12 juni 2019
    Mooie foto’s liliane. Het ga je goed.
  11. Johan vanneste:
    12 juni 2019
    die dieren hebben schrik van jij of wat dacht je wel !
  12. Werner:
    12 juni 2019
    Niet naar Gotland geweest om Villa Kakelbont te bezoeken? Een bezoekje aan Pipi Langkous en Annika brengen :-) Geniet er nog van!!