Dagje rust op en rond de camping

5 juni 2019 - Berne, Duitsland

Vorige nacht hebben we hier nog een klein uitlopertje gehad van het Belgisch onweer. Omstreeks 02 uur begon het heel hard te regenen en ik hoorde ook een tweetal donderslagen. Dinhjo was direct wakker en kwam dan maar bij mij liggen, 't is nen echten bangerik ! Toen we deze morgen wakker werden met het gefluit van de vogeltjes in de boom waar ik onder sta, zag ik alweer een stralende zon. Voormiddagje naar het strand dan maar ! Dinhjo heeft weer zijn hartje opgehaald in het water. Soms denk ik dat ik een zeehond heb. In de namiddag heb ik dan een alternatieve route uitgezocht voor morgen. Ik wil de drukte en files rond Bremen en Hamburg vermijden en heb inderdaad op aanraden van iemand op facebook een veerboot gevonden tussen Wischhafen en Glückstadt. Zo geraak ik ook de Elbe over en hopelijk moet ik daar niet zolang aanschuiven. We zien wel ! Morgen dus richting Denemarken, waar we hopen de nacht door te brengen op camping Fjordlyst in Aabenraa. Tot morgen !

1. Ann de koker:
    Zalige foto’s x
  2. Luc Kluge:
    Mooi zo ! Op naar Denemarken
  3. Dirk Van Damme:
    Veilige reis verder !
  4. Jeanine De Wilde:
    5 juni 2019
    Eens met Renzo mee gekeken op Google maps hoe je gaat rijden :-) Groetjes van ons beide, een veilige trip morgen en geen zorgen om het thuisfront, alles is ok daar!
  5. Astrid:
    5 juni 2019
    Amai chapeau hoor Liliane dat jij zo avontuurlijk bent!
  6. Astrid:
    5 juni 2019
    Amai chapeau hoor Liliane dat jij zo avontuurlijk bent!
  7. Brigitte:
    5 juni 2019
    Top u beestje heeft nogal een pensioen leventje he bij u tis prachtig om te zien geniet nog samen van een mooie veilige reis 😘😘😘groetjes Brigitte de die die je altijd mee moest nemen naar school 😜😂😍😘
  8. Arie:
    5 juni 2019
    Ge zijt nog Laar vertrokken en ge ziet er zo ontspannen al uit 👌🏻 Geniet van de reis en de rust .
  9. An:
    5 juni 2019
    Veilige reis morgen en hopelijk weinig file
    Wij gaan ook richting België terug we zijn jullie voorbij gevaren met diene boot moet toch lukken he
    Geniet !!!!
  10. Anita van hamme:
    6 juni 2019
    Het is leuk om uw verhalen te lezen , nu weet ik hoe de andere kant van onze verhalen genoot
  11. Els:
    6 juni 2019
    Schitterend ! Maar is vakantie hé, dus voel jezelf niet verplicht om elke dag te schrijven 😉
  12. Vera Saey:
    6 juni 2019
    Hopelijk gëën onweder meer .
    😍
  13. Liliane De Wilde:
    6 juni 2019
    Elske, ik vind het leuk om te doen ! Zo heb ik voor mijzelf ook direct een verslag van mijn reis, want ik onthou nie lang meer !